Laat gasten voor je spreken

Doe mee met de exclusieve reviewtraining voor horecaondernemers in Drenthe!

94% van de gasten kiest een restaurant op basis van online reviews. Een half sterretje meer op Google kan je omzet met 5-9% verhogen. 33% van de klanten vermijdt een zaak met slechte beoordelingen. Hoe scoort jouw horecazaak online? En belangrijker: hoe zorg je dat gasten vaker en positiever over je schrijven?

Marketing Drenthe & Koninklijke Horeca Nederland (regio Drenthe) slaan de handen ineen en organiseren een exclusieve reviewtraining voor horecaondernemers. Op maandag 10 maart starten we met een inspirerende Masterclass van Jan Scheele, gevolgd door twee digitale vragenuurtjes in maart en mei. Je leert hoe je méér reviews krijgt, slim reageert en negatieve feedback omzet in een kans. De kosten voor deze training bedragen 25 euro per bedrijf. We sluiten af op 1 september met de uitreiking van de review-prijs. Mis het niet!

Schrijf je nu in en zet je horecazaak op de kaart met ijzersterke reviews! Meld je aan via dit formulier. En doe dit voor 28 februari!

Wat bieden wij?

  • Quickscan van jouw online zichtbaarheid
  • Eindrapportage van jouw review ontwikkeling tussen 10 maart en 1 september
  • Masterclass  door Jan Scheele
  • Twee online werksessies en een afsluitende bijeenkomst
  • Toolkit met flyers, posters en teksten
  • Kans op het winnen van de reviewprijs

Waarom zijn reviews zo belangrijk?

  • 95% van de reizigers leest reviews voor ze overgaan tot een boeking
  • Gemiddeld worden er 7 reviews gelezen voordat er een boeking wordt gedaan. 
  • Aanbeveling van vrienden of bekenden is met 16% de belangrijkste factor om tot boeking over te gaan
  • 55% van de reizigers maakt zijn keuze naar aanleiding van het bekijken van reviews
  • Bijna driekwart van de Duitsers (72%) maakt gebruik van reviewsites bij het boeken van een vakantie
Meer over het belang van reviews

Meer reviews voor jou, meer reviews voor Drenthe

Door gezamenlijk reviews op te vragen, laten we zien hoe gastvrij Drenthe is. Het helpt de toekomstige bezoeker namelijk om een keuze te maken. Ook zorgen de extra reviews voor een betere online zichtbaarheid van jouw bedrijf én van Drenthe. Win-win! 

Voor deze reviewtraining werken we samen met KHN Drenthe.

Koninklijke Horeca Nederland - Jorit Hajema