Campagnes
Wij zetten ons in om de gast te verleiden een bezoek aan Drenthe te brengen. Voor een kort bezoek, weekendje weg of vakantie. Maar ook om nog wat langer hier te verblijven en om terug te komen. Dit doen wij met een goede mix van de juiste promotiemiddelen.
Thema '24
"Dit is de kracht van Oer". Met die boodschap zetten wij in 2024 het Drentse landschap op een onderscheidende manier in de markt. We zoeken het contrast op en gaan de ‘zentuigen’ van onze doelgroep - stellen 35 jaar en ouder - prikkelen (prikkelen van de zintuigen met als doel te ontspannen). Op drukke momenten en op plekken waar je veel prikkels ervaart, laten wij de Nederlandse consument de rust in Drenthe voelen. Denk bijv. aan een radiocommercial met natuurgeluiden in de ochtend- en avondspits.
Duitse markt '24
Het is voor de Duitse gast belangrijk dat hij de informatie in het Duits en op de door hem/haar gewenste wijze krijgt aangeboden. In 2024 streven wij naar een uitbreiding van ons aanbod op besuchdrenthe.de. We focussen ons dan ook op onze basis content, zodat we naast meer aanbod ook meer inspiratie op besuchdrenthe.de, social media en via Google Adwords kunnen bieden. Maar ook m.b.v. SEO en linkbuilding met ondernemers zorgen wij voor een goede vindbaarheid van onze Duitse website.
Contentkalender 2024
Ook in 2024 produceren we gedurende het hele jaar nieuwe content. Op de website, via onze social media-kanalen en in nieuwsbrieven vind je de leukste tips en acties voor potentiële bezoekers. Voor de planning gebruiken we een contentkalender. Heb jij een activiteit die bij het onderwerp van de maand past? Laat het ons weten!
Download de contentkalenderJouw gegevens op Drenthe.nl
Is jouw bedrijf of organisatie al zichtbaar op dé toeristische website van Drenthe? Je kunt je bedrijf of activiteit gratis invoeren op drenthe.nl, besuchdrenthe.de en/of drenthe.com.
Meer informatie